Tja!

Jag lever igen. Men har haft så mycket att göra i skolan och det är långa dagar med praktiskt arbete, så man sover på bussen hem, somnar när man kommer hem, vaknar och äter och sen somnar igen. Roliga dagar, yesyes! Träffa mina vännor kan hända att jag gör med när jag den fritiden. Under jullovet så gjorde jag saker hela tiden också så det var inte så lätt att sätta sig vid datorn och och blogga.
Ser att jag har kvar lite läsare också, HUR FASEN ORKAR NI FORTSÄTTA GÅ IN?! Jag tröttnar bara efter några dagar när någon inte bloggar och slutar läsa hehe. Tänkte lägga upp lite bilder som resonerar allt som har hänt under denna tiden jag inte bloggat på. Jag dock inga bilder på när Nicolisen är med:(
Sista dagarna innan vi gick på jullov!
 
Julafton♥
 
Nyår!
 
Jullovet, hade inte så mycket bilder.
 
Skolan började igen, ny termin. Börjat med långhår så dom två första bilderna är två olika håruppsätningar och mina två första dessutom. Dom två sista bilderna är från idag då vi fick lära oss en ny permanentteknik, varg. Det är slarvigt för att vi bara skulle känna på det och lära oss hur det ska vara och hur man ska göra. 
 
Tvåorna hade hårvård på oss idag på eftermiddagen så vi fick bestämma vad dom skulle göra på oss. Jag färgade min utväxt och nyanserade det och jag är hel nöjd, Louise gjorde det jätte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback